مهرداد دومینو

خاص باش ولی شاکی

مهرداد دومینو

خاص باش ولی شاکی

اس ام اس تولد همسر عاشقانه و شادمانه

متن ، اس ام اس و جملات زیبا و خاص برای تبریک تولد همسر 96 - 2017

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس سالگرد تولد همسر

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

جدیدترین اس ام اس تولد همسر

هدیه ای از آسمان برای روز تولدت رسید

و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست

تولدت مبارک

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس برای تولد همسر عزیزم

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس تولد برای همسر

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم

و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس تولد به همسر

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

تبریک تولد

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس روز تولد همسر

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مــــبارک  بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس تبریک تولد همسر

امروز روز توست روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس تولد همسر عاشقانه

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعا گویم

مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

منبع : اس ام اس تبریک تولد همسر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.