مهرداد دومینو

خاص باش ولی شاکی

مهرداد دومینو

خاص باش ولی شاکی

متن ، اس ام اس و جملات زیبای دوستت دارم به همراه عکس 96 و 2017

متن ، اس ام اس و جملات زیبای دوستت دارم به همراه عکس 96 و 2017

دوستت دارم , دوستت دارم عشقم , اس ام اس دوستت دارم

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

دم چشمهایت گرم با آن دوستت دارم های عاشقانه اش…

از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید !

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

تو من را بهتر می شناسی

وقتی لبخند می زنم

یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام

یعنـــــی آنقدر دوستت دارم که هیچ سنگریزه ای

خوشبختی ام را به هم نمی زند !

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی …

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

لبهایم را در گلدان می کارم

گلواژه ی “دوستت دارم” می روید …

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

وقتی تو نیستی

غریبانه زیستن کار من است

وقتی تو نیستی …

” واژه ها هم خساست می کنند نه دلبری ”

کم آورده ام !

غریبی را بر این دو خط واژه “ دوستت دارم ” حک کن !

بی هوا نوشتم، به هوای کسی …

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست …

اس ام اس , پیامک , hs hl hs

اس ام اس دوستت دارم

به دوست داشتَنت مشغولم …

همانند سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد…!

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . .

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!

نظرِ دِلـــــــم بود …

پاتوق من , patogh , سایت تفریحی و سرگرمی

اس ام اس دوستت دارم

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن …

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

کاش دانه های دلم همچو اناری پیدا بود…

تا میدیدی هر دانه هزار دانه تو را دوست میدارد!

هر کجا باشی جایت سبز لبانت پر خنده باد!

و مرا همین بس که دوستت دارم

مثل دیروز …مثل امروز… تا… ته فردا… دوستت دارم

سهراب سپهری

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

اس ام اس دوستت دارم

دهانت را می بویند

مبادا که گفته باشی “دوستت دارم

دلت را می بویند

روزگار غریبی ست،نازنین!

و عشق را

کنار تیرک راهبند

تازیانه می زنند

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

احمد شاملو

دوستت دارم عشقم,دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم من بیچاره,دوستت دارم همسرم,دوستت دارم چرایش پای تو

متن ، اس ام اس و جملات زیبای دوستت دارم به همراه عکس 96 و 2017

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.